معرفی ۷ مدل دستگاه حضور و غیاب با هوش مصنوعی

نسل جدید دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره (تشخیص چهره با هوش مصنوعی) شرکت افق فرا ویژن نسل جدید دستگاه های حضور و غیاب چهره به نامAI(Artificial intelligence) را معرفی می کند . این سری دستگاه ها در ۸ مدل مختلف عرضه شده است که امکانات عمومی این مدل ها را در همین مقاله بررسی خواهیم کرد .

قابلیت های دستگاه های حضور غیاب تشخیص چهره با هوش مصنوعی چیست ؟

توانایی شناسایی ۵ نفر در لحظه بدون هیچ گونه خطا و یا تاخیر در شناسایی امکان شناسایی پرسنل در فاصله نیم متری تا ۲ متر (قابلیت تنظیم در منوی دستگاه) قابلیت WDR  – شناسایی در محیط های روشن و یا تاریک مطلق قابلیت شناسایی موجود زنده ( این گزینه برای سیستم های کنترل تردد محیط هایی با امنیت بالا بسیار مهم است ) دارای پورت های ارتباطی شبکه ، فلش و بی سیم (WIFI) قابلیت خواندن QR Code توانایی شناسایی افراد با ماسک ( تنظیمات متفاوت جهت شناسایی با ماسک / بدون ماسک ) قابلیت قفل شدن صفحه بعد از چند ثانیه (قابل تنظیم) و فعال شدن با چهره یا لمس کردن صفحه نمایش قابلیت سیستم کنترل تردد حرفه ای انواع مدل های دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره با تکنولوژی هوش مصنوعی افق فرا ویژن  

   دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره هوش مصنوعی مدل OFV-AI01

  این دستگاه دارای پروتکل IP65 می باشد و ضد آب است تنها مدل ضد آب دستگاه های حضور و غیاب هوش مصنوعی مدل  OFV-AI01 می باشد . این ویژگی باعث شده است بتوانیم این دستگاه را در محیط های Outdoor نیز نصب کنیم و با توجه با قابلیت کنترل تردد دستگاه های داینامیک افق فرا ویژن حتی امکان نصب بر روی گیت های کنترل تردد محیط های بیرونی مثل پارک ها و شهربازی ها ، ورودی مجتمع های مسکونی ، ورودی ترمینال ها ، فرودگاه ها و … طراحی کلیه دستگاه های حضور و غیاب و کنترل تردد تشخیص چهره داینامیک بسیار باریک ، زیبا و متفاوت به دیگر دستگاه ها می باشد .

این مدل بسیار باریک و دارای کاور آلومینیومی دور دستگاه می باشد . امکان ثبت ۵۰۰۰ چهره وجود دارد و صفحه نمایش این دستگاه ۵ اینچ لمسی است .

در صورتی که میخواهید از جدیدترین تکنولوژی های دستگاه حضور و غیاب و سیستم های کنترل تردد استفاده کنید ما مدل های نسل جدید حضور و غیاب داینامیک یا هوش مصنوعی را به شما پیشنهاد میکنیم . این دستگاه دارای قدرت شناسایی تشخیص چهره با کیفیت بسیار بالا می باشد   دستگاه حضور و غیاب با هوش مصنوعی              

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره هوش مصنوعی مدل OFV-AI02

  طراحی این دستگاه بسیار زیبا می باشد و با فریم LED که دور تا دور دستگاه قرار دارد زیبایی خاصی به این دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد بخشیده است . قاب این دستگاه پلاستیک می باشد و در زیر دستگاه یک کلید زنگ لمسی قرار دارد که می توانید به عنوان یک درب باز کن حرفه ای برای اتاق های مهم ، اتاق سرور ، آزمایشگاه ای تخصصی و … استفاده کنید . سایز صفحه نمایش این دستگاه ۴.۳ لمسی است . دستگاه دارای کارت خوان بدون تماس می باشد و قابلیت شناسایی ۵۰۰۰ نفر را دارد.   حضورغیاب با هوش مصنوعی                

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره هوش مصنوعی مدل OFV-AI03F

طراحی مدل های جدید با تکنولوژی هوش مصنوعی ۰۳  و ۰۵ به صورت مربع می باشد و بقیه مدل های حضور و غیاب دینامیکی مستطیلی شکل است . بالای دستگاه یک نوار LED قرار دارد که کمک می کند حتی در تاریکی مطلق هم کمتر از یک ثانیه چهره را شناسایی کند ، این مدل دارای سنسور اثر انگشت Optical است . و مشابه به بقیه دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره با هوش مصنوعی افق فرا ویژن قابلیت شناسایی ۵ نفر بصورت همزمان را دارد این موضوع برای تردد های بالا بسیار حائز اهمیت می باشد که سرعت شناسایی بالا باشد . در واقع در هر ثانیه امکان شناسایی ۵ نفر وجود دارد و این قابلیت باعث می شود حتی در مکان های پر تردد و یا در ارگان های دولتی با تعداد پرسنل بالا ترافیک جهت ثبت تردد وجود نداشته باشد .  

حضورغیاب تشخیص چهره هوش مصنوعی

               

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره هوش مصنوعی مدل OFV-AI05

از نظر نوع طراحی این مدل مشابه دستگاه OFV-AI03F است نوع LED بالا دستگاه متفاوت است ، صفحه نمایش دستگاه ۵ اینچ لمسی می باشد و یک کلید زنگ بصورت مجازی بر روی صفحه نمایش طراحی شده است که می توانید از آن استفاده کنید . یکی از قابلیت های این دستگاه امکان نصب براکت جهت قراردادن بر روی میز است . این مدل نیز می تواند ۵۰۰۰ چهره را در خود ثبت کند و دارای کارت خوان بدون تماس می باشد .                  

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره هوش مصنوعی مدل OFV-AI06

یکی از پرفروش ترین دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره داینامیک برند افق فرا ویژن مدل ۰۶ است . صفحه نمایش این مدل ۴.۳ اینچ است . تمامی قابلیت های دیگر مدل ها را دارد . این دستگاه کوچکترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره داینامیک است . این مدل هم مانند دیگر دستگاه های حضور و غیاب دارای پورت ارتباطی WIFI جهت اتصال به نرم افزار  یا سوئیچ می باشد .  

             

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره هوش مصنوعی مدل OFV-AI07F

این مدل دستگاه و مدل ۰۸ جز دستگاه های لاکچری و لوکس حضور و غیاب در دنیا معرفی شده است . طراحی بسیار بسیار باریک با صفحه نمایش ۵ اینچی به همراه سنسور اثر انگشت لمسی Optical این دستگاه را به یکی از زیباترین دستگاه های حضور و غیاب تبدیل کرده است . قابلیت تعریف ۵۰۰۰ چهره ، ۱۰.۰۰۰ اثر انگشت و امکان ثبت بیش از ۵۰۰.۰۰۰ رکورد تردد به همراه پورت های ارتباطی شبکه ، USB و WIFI  مجموعه ای از کامل ترین پروتکل های ارتباطی در این دستگاه جمع کرده است .                  

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره هوش مصنوعی مدل OFV-AI08

یک دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد با صفحه لمسی ۸ اینچ و امکان ثبت ۵۰.۰۰۰ چهره (مادر برد این دستگاه با قابلیت ثبت بیش از ۵۰.۰۰۰ چهره به عنوان پر ظرفیت ترین دستگاه حضور و غیاب در بازار خود را منحصر کرده است ) امکان شناسایی ۵ نفر به صورت همزمان در فاصله ۳ متری با قابلیت تنظیم کردن فاصله از ۵۰ سانت تا ۳ متر امکان پیام تبریک ” تولدت مبارک ” در زمان ورود پرسنل و با قابلیت مشاهده نام و پخش پیام های گویا .   حضور و غیاب تشخیص چهره هوش مصنوعی                 مشخصات فنی کلیه دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره را می توانید از طریق این لینک مشاهده بفرمایید . در صورت نیاز به مشاهده و دریافت لیست قیمت سری جدید دستگاه های حضور و غیاب هوش مصنوعی افق فرا ویژن به سایت مراجعه کرده و با کارشناسان و مشاوران ما در تماس باشید .