دستگاه حضور و غیاب زندان

امروزه در کشورهای پیشرفته برای جلوگیری از فرار و همچنین سرشماری راحت و آسان از دستگاه حضور و غیاب زندان استفاده می‌کنند. دستگاه‌های حضور و غیابی که در زندان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند باید دارای ویژگی‌های مختلفی باشند که از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به قابلیت تشخیص هویت افراد به انواع روش‌ها از جمله روش تشخیص چهره، روش تشخیص اثر انگشتی و… اشاره کرد.

استفاده دستگاه‌های حضور و غیاب مخصوص زندان این خوبی را به همراه دارد که دقت رصد کردن زندانیان را به میزان قابل توجه‌ای افزایش می‌دهد و همین مورد باعث امنیت محیط و همچنین مدیریت بهتر در زندان می‌شود.

شرکت افق تایم یکی از شرکت‌های فعال در حوزه ارائه انواع دستگاه حضور و غیاب، سیستم کنترل تردد، انواع نرم افزار حضور و غیاب و… با پشتوانه 15 ساله تلاش کرده است که با ارائه دستگاه حضور و غیاب ویژه زندان‌ها مدیریت آسان و بدون مشکلی را برای این محیط‌ها فراهم آورد. در ادامه قصد داریم در رابطه با سیستم حضور  غیاب زندان‌ها اطلاعاتی را با شما در میان بگذاریم. با ما همراه باشید.

سیستم حضور و غیاب زندان چیست؟

دستگاه حضور و غیاب زندان که یکی از انواع دستگاه‌های حضور و غیاب نامیده می‌شود، یکی از جدیدترین سیستم‌های حضور و غیاب برای محیط‌هایی است که نیاز به امنیت بالا در آن احساس می‌شود.

محیط‌های اینچنین به دلیل حساسیت بالای امنیتی و همچنین موارد فوق امنیتی، باید دارای ویژگی‌های خاصی باشد که در ادامه به این ویژگی‌ها اشاره خواهیم کرد.

ویژگی‌های سیستم حضور و غیاب زندان افق تایم

دستگاه‌های حضور و غیابی که برای محیط‌های امنیتی طراحی و پیاده سازی می‌شوند باید علاوه بر حفظ امنیت، دارای موارد زیر باشند تا بتوان به وسیله آن‌ها مدیریت مناسب‌ و بهتری را برای محیط در نظر گرفت.

استحکام و مقاوت بالا

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در زمان خرید یک سیستم حضور و غیاب ویژه زندان به آن توجه داشت، استفاده از نوع سیستم کنترل ترددی است که از میزان استحکام بالایی برخوردار باشد، این ویژگی باعث می‌شود که سیستم حضور و غیاب در برابر هر گونه آسیب فیزیکی در امان باشد و به این صورت محصول ماندگاری بالاتری را از خود نشان دهد.

استفاده از قطعات اصل و با کیفیت

استفاده از یک سیستم حضور و غیاب که از قطعات اصل و با کیفیت طراحی و ساخته شده باشد این ویژگی را با خود به همراه خواهد داشت در مدت زمان کوتاهی دچار خرابی و آسیب نخواهد شد که به این صورت نیازی به هزینه‌های تعمیر و نگهداری و همچنین از کار افتادگی دستگاه وجود نخواهد داشت. 

استفاده از روش‌های تشخیص هویتی متفاوت

یکی از ویژگی‌هایی که باید دستگاه‌های حضور و غیاب زندان داشته باشد، توانایی استفاده از روش‌های مختلف برای شناسایی افراد باشد.

می‌دانیم که در دستگاه‌های حضور و غیاب روش‌های گوناگونی برای شناسایی افراد وجود دارد که از جمله این روش‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره
  • دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی
  • دستگاه حضور و غیاب عنبیه چشم
  • دستگاه حضور و غیاب بیومتریک
  • دستگاه حضور و غیاب پانچی
  • و…

دارا بودن تمام روش‌های تشخیص هویت افراد به سیستم مرکزی موجود در زندان این کمک را خواهد کرد که بدون مشکل بتوانند اداره زندان را به نحوه احسن انجام دهند.

شرکت افق فراویژن با تولید دستگاه حضور و غیاب ترکیبی توانسته است گام بزرگی در جهت افزایش امنیت و قدرت تشخیص سیستم‌های حضور و غیاب بردارد. با تهیه این دستگاه که از چند روش تشخیصی برای تشخیص دادن افراد و سنجش هویت آن‌ها استفاده می‌کند دیگر خیالتان راحت خواهد بود که بدون مشکل هویت سنجی افراد بدون مشکل و بدون کوچک‌ترین قابلیت هک انجام خواهد شد.

هک کردن دستگاه حضور و غیاب شاید برای یک مجموعه اداری مورد خاصی را شامل نشود اما اگر همین موضوع در یک محیط با میزان امنیت بالا قرار باشد اتفاق بیفتد می‌تواند صدمات جبران ناپذیری برای آن محیط و دیگر محیط‌ها ایجاد کند.

وجود سیستم کنترلی مناسب

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در زمان تهیه یک سیستم حضور و غیاب ویژه زندان باید به آن توجه داشت، تهیه سیستمی است که از یک نرم افزار حضور و غیاب حرفه‌ای استفاده کند.

شرکت افق تایم ارائه دهنده انواع دستگاه‌های حضور و غیاب با نرم افزار حرفه‌ای حضور و غیاب، توانسته است با معرفی نرم افزار اختصاصی خود در زمینه حضور غیاب چالش‌های بسیاری از مجموعه‌ها به ویژه مجموعه‌هایی که نیاز به بررسی موارد ریز و دقیق دارند، خدمات متنوعی ارائه دهد.

استفاده از این نرم افزار به شما کمک خواهد کرد که در کنار استفاده از قابلیت‌ها فراوان دستگاه، تمامی اطلاعات و داده‌هایی که برای مدیریت و هدایت یک محیط به ویژه محیط‌های امنیتی را دارید، در اختیار داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین خرید دستگاه حضور و غیاب ویژه زندان کافی است همین حالا با شماره‌های موجود در وب سایت تماس حاصل کنید، همکاران ما در واحد پشتیبانی و فروش آماده پاسخگویی به شما هستند.

http://ofv-co.ir/?post=15039